Kremsa Digital

Personal brand: Ako sa stať značkou

27.10.2017

Personal brand: Ako sa stať značkou
Značku totiž nemusíte vytvárať, značkou sa môžete stať aj vy sami.

Premýšľate nad najlepšou možnou alternatívou pre vaše zviditeľnenie? Možno je práve Personal Brand to, čo hľadáte. Jeff Bezos, zakladateľ Amazonu, hrdo vyhlásil, že žnačka je to, čo o vás povedia ľudia, keď nie ste v miestnosti. Platí to pre Personal brand, ktorá odzrkadľuje vašu osobnosť, vaše postoje, vaše hodnoty. Je to niečo, čo nemôžete predstierať. Prezentujte ľuďom čo robíte, ako to robíte a prečo to robíte vaším originálnym spôsobom a získajte si verné publikum. Ako teda začať?

1. Publikum je #1

Byť zapálený pre vec niekedy nestačí. Vášeň môže poháňať váš výkon, aby ste to čo robíte, robili najlepším možným spôsobom. Ale čo ak to nestačí? Nezabúdajte preto, že vaše publikum je vždy na prvom mieste. Aj keď ste sa stali značkou, nie je to iba o vás. Spoznajte svoje publikum a ponúknite im to, čo potrebujú a chcú.

2. Autentickosť

Miléniáni majú perfektný čuch na fakes. Nesnažte sa umelo vytvoriť ilúziu dokonalosti alebo prezentovať sa ako niekto, kým nie ste. Nenechajte značku, aby vás zmenila, ale prispôsobte si ju tak, aby odzrkadľovala vašu pravú osobnosť.

3. Prezentujte vaše posolstvo

Vyrozprávajte vašu lifestory pútavým spôsobom, ktorý zaujme vaše publikum. Zadefinujte si vaše posolstvo a čo sa snažíte dosiahnuť.

4. Budujte dôveru

Ak sa s vami ľudia plánujú rozprávať, pracovať alebo od vás niečo nakupovať, preveria si vás online. Personal Brand znamená, že si vás môže ktokoľvek jednoducho nájsť online, aby vás spoznal predtým, než sa stretnete a vyhodnotil si, ako sa líšite od konkurencie. Z tohto dôvodu by ste si mali založiť webstránku, kde ako názov domény vystupuje vaše meno, a kde budete prispievať články, videá, rady, jednoducho obsah z vášho uhlu pohľadu. Ľudia vás tak budú vidieť ako človeka, ktorý má vlastný názor a môžete sa stať tzv. thought leader.

5. Nebojte sa riskovať

Nedovoľte, aby ste sa dostali do bodu stagnácie. Stáť na jednom mieste a nevedieť sa posunúť ďalej je veľmi frustrujúce. Nebojte sa riskovať, experimentovať a zavádzať zmeny  pre osvieženie vašej Personal Brand. Avšak predtým než podstúpite akýkoľvek riskantný krok odpovedzte si na tieto otázky.

* Pomôže mi táto príležitosť v zlepšení toho čo robím?

* Budem vďaka nej výkonnejší a užitočnejší?

* Bude to krok vpred pre moju kariéru?

* Dovolí mi táto príležitosť byť v okolí ľudí, ktorí ma inšpirujú?

V prípade, že sa plánujete stať Personal Brand, premyslite si, či je váš predmet činnosti vhodný pre takúto formu zviditeľnenia a či ste na to pripravení aj vy.

 

Naše aktivity ohľadne brandingu nájdete na https://kremsa.sk/service/design-and-branding/.

Ak potrebujete pomôcť s budovaním vašej značky, napíšte nám na office_sk@kremsa.com. Radi vám pomôžeme a poradíme.





Komentáre






Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia