V tomto článku si spolu prejdeme 6 základných princípov pre vytváranie kvalitného Content Marketingu.
- Vyplňte medzery na trhu
Cieľom vytvárania firemného obsahu by malo byť vyplnenie diery na trhu. Pred tým ako sa začne obsah produkovať, firma by si mala zadefinovať aké otázky vie svojim zákazníkom zodpovedať, ktoré ešte neboli zodpovedané niekým iným a tým im pomôcť.
- Buďte konzistentní
Základom správneho vytvárania obsahu je vytvárať obsah pravidelne, tak aby si nato vaši zákazníci zvykli. Nie je nič krajšie ako vedieť, že každý utorok o 10:00 mi príde newsletter od mojej obľúbenej firmy s užitočným obsahom, ktorý si rád prečítam a už v pondelok večer viem, že si mám nechať voľnú pol hodinku medzi 10:00 a 10:30 na jeho prečítanie.
- Rozprávajte ľudsky
Výhodou vytvárania firemného obsahu je, že firma si môže zvoliť akýkoľvek štýl a spôsob akým bude svoj obsah zákazníkom komunikovať. Zistite aký je váš hlas a zdieľajte ho. Buďte samým sebou.
- Majte svoj uhol pohľadu
Nebojte sa povedať čo si myslíte. Tým, že vyjadríte svoj názor sa viete dostať do pozície mienkotvorného lídra na trhu.
- Vyhnite sa rozprávaniu o predaji
Ako firma, čím viac budte rozprávať o sebe, tým menej ľudí vás bude počúvať. Content Marketing Institute tvrdí, že obsah ktorý produkujú o nich samých získava iba 25% pozretí a zdieľaní v porovnaní s ich normálnym obsahom.
- Staňte sa najlepšími
Pri vytváraní firemného obsahu chcete byť najlepším zdrojom informácií pre vašich zákazníkov v danom obore. Ak očakávate od vašich zákazníkov aby trávili čas s vašim obsahom, potom váš obsah musí byť to najlepšie čo ľudia vedia na internete nájsť.
Stiahnite si náš ebook o Facebook reklame ZADARMO!