Pokiaľ chcete vidieť tých najskúsenejších a počuť ich príbehy, tak určite nezmeškajte nasledujúce konferencie, ktoré sme zoradili chronologicky. Samozrejme si pripravte aj slušný budget alebo otvorte firemný sociálny fond. Oplatí sa to.
Social Media Camp – 5-7 Máj 2016 / Kanada
Táto konferencia alebo “camp” je najväčší kanadský event týkajúci sa sociálnych médií. Tento rok bude oslavovať už svoje siedme vydanie, čo je v tomto mladom segmente digitálu celkom slušná história.
Najväčším ťahákom sú spíkeri ako Mitch Joel alebo Tara Hunt. Mitch Joel je človek, ktorý sa špecializuje na inovácie v marketingu a často asistuje Googlu pri uvádzaní nových produktov. Okrem toho má vlastnú agentúru Mirum, ktorá má viac ako 2500 zamestnancov po celom svete. Ostatných spíkerov a celý program si môžete pozrieť tu.
Cena lístku: od $699
Engage Prague – 11-15 Máj 2016 / Česká Republika
Ak by sme chceli ísť na konferenciu ešte bližšie, musela by byť nejaká vo Viedni alebo v Budapešti. Každopádne naši bratia Česi majú niečo viac ako ostatní susedia. A tým sú chalani zo socialbakers, ktorí každý rok organizujú fantastickú konferenciu #engage2016.
Pražská konferencia Engage 2016 je prepchatá zaujímavými menami, kvôli ktorým sa oplatí vycestovať tých pár stoviek kilometrov. Menovite sú to Veronica McGregor z NASA, Mohamed Abo El Fotouh z Nestlé alebo Jordan David z The Onion. Veď napokon si pozrite tento nabúchaný line-up sami a nešetrite slovíčkom wow.
Socialbakers dali tejto konferencii navyše pridanú hodnotu tým, že na nej každoročne odovzdávajú ceny za prínos do sociálneho online marketingu. Tento rok rozdajú opäť štyri ceny: Socially Devoted, Smart Storyteller, Best Paid Strategy a Engage 2016 Award.
Cena lístku: od $599 (Single Day pass)
Digital PR & Marketing Conference – 6-8 Jún / USA, Miami
Ak používate internet viac pre PR ako na naháňanie leadov a konverzií, tak v tom prípade je táto konferencia možno pre Vás veľmi dôležitá. Nemusíte na nej počúvať reči ako affiliate alebo conversion funnels, ale sústredíte sa rovno na obsah, analytiky, brand voice alebo influencerov.
Okrem toho, že sa ocitnete vo vzrušujúcom Miami, kde Vás možno na ulici zastaví a skontroluje Horatio Caine, môžete taktiež počuť a naživo vidieť množstvo žijúcich legiend amerického PR a marketingu. Ako správne robiť digitál Vám ukážu ľudia z HSBC, IBM, Western Union alebo Lockheed Martin. Navyše sa môžete dať do reči so Scottom Fedonchikom z Business Wire alebo Lauren Cochran z Miami Heat.
Pridanou hodnotou sú workshopy zamerané na optimalizovanie obsahu pre zlepšenie Google Search Rankings alebo “Ako sa stať YouTube Star”.
Cena lístku: od $1895
Crisis & Social Media – 16-17 Jún / Singapore
Krízová komunikácia na sociálnych médiách nemusí byť zrovna Vašou obľúbenou témou, ale pokiaľ robíte veľké veci alebo je Váš produkt súčasťou nášho každodenného života, tak sa veci občas vedia rýchlo zvrtnúť. Lebo stará pravda – “Zle sa rýchlo stane” – platí stále a treba byť na to vždy pripravení.
Navyše na sociálnych médiách sa zlé veci šíria rýchlejšie ako tie dobré a ľudia Vás vedia roznosiť a rozdupať na všetkých frontoch niekoľkonásobne. Stačí, že na Twitteri tagnú alebo na Facebooku v poste označia Vašu spoločnosť (@nahoršiaspoločnosťakákedybola) a Váš brand začína nenávratnú cestu rozbúreným morom internetu.
Práve v týchto segmentoch treba vedieť úplne všetko o krízovej komunikácii a to sa dozviete na jednom putovnom workshope CRISIS & SOCIAL MEDIA, ktorý momentále cestuje po ázijských krajinách – Filipíny, Hong Kong alebo aktuálny Signapúr.
O krízovej komunikácii na sociálnych sieťach Vám porozpráva Charlie Pownall, ktorý je pravidelne citovaný v médiách akými sú Forbes, PR Week alebo Social Media Today.
Cena lístku: od $1295
New Media Europe – 18-19 Jún / Londýn
Zakladatelia New Media Europe konferencie sa sústredia na podnikateľov, freelancerov, startupy a tých, čo vytvárajú obsah (podcasteri, blogeri, vlogeri). Táto konferencia Vám ponúkne expertný biznis pohľad na digitálny marketing a ukáže Vám niekoľko nových nástrojov a techník, ktoré prispejú k Vášmu online rastu.
Medzi účinkujúcich nájdete naozaj zaujímavých ľudí, ktorí síce nereprezentujú veľké brandy, ale idú sami za seba a celkom sa im v tom darí. Napríklad taký Phil Pallen, ktorý sa sústredí na stratégiu brandu a na Twitteri je populárnejší ako roková hviezda.
Okrem neho uvidíte aj človeka menom Ian Andreson Gray , ktorý je zakladateľom blogu Seriously Social. Väčšina spíkerov sú teoretici, life tréneri a vydavatelia publikácií. Každopádne sú to tí najlepší.
Cena lístku: od $285
Youth Marketing Strategy – 21-22 September / USA, New York
Toto je oficiálne najväčšie stretnutie mladých marketérov v celej USA, kde sa rozoberajú aktuálne témy, ktoré pália ľudí do 26 rokov. Bohužiaľ je event ešte len v príprave a na stránke sa viete iba subscribnúť pre odoberanie noviniek.
Ak sa chcete dozvedieť aspoň viac o minuloročnej konferencii, tak sa pozrite sem.
Cena lístku: od $430
Marketing Festival – 20-22 Október / Česká Republika, Ostrava
Hlavný slogan konferencie – “Serious about digital marketing? Then don`t miss Marketing festival” – hovorí asi za všetko. Tiež to od nás nie je ďaleko, akurát do Ostravy nelieta lietadlo, nechodí
Pendolino a ani tam nevedie diaľnica.
Konferencia Marketing Festival má veľmi pohľadnú webovú stránku, pri ktorej dostanete okamžite chuť ísť. Určite sa to oplatí aj kvôli skvelému programu, ktorý je obohatený o prípadové štúdie, networking, meet-upy a celkovú festivalovú atmosféru (párty, koncerty a všetko, čo k tomu patrí).
O digitálnom marketingu Vám porozprávajú českí špecialisti a zahraniční špecialisti. Na stránke píšu, že detailný program bude ohlásený až v Auguste.
Cena lístku: od €340
Ak sú vyššie spomínané konferencie pre Vás z nejakého dôvodu nedosiahnuteľné, môžete si vybrať aj z tých slovenských, ktoré už tiež začínajú byť na inej cenovej úrovni, ale zodpovedá tomu aj kvalita. Tak napríklad počas roka sa na našej rodnej online hrudi pravidelne uskutočnia tieto eventy: Rulezz na všetky spôsoby, Marketing Live, TREND konferencie alebo rôzne meet-upy a workshopy v našich co-workingových centrách.
A to ešte nespomíname online webináre a konferencie, ktorými je zaplavený internet. Keby ste chceli vidieť naozaj detailný zoznam konferencií venovaných online marketingu, tak sa pozrite na túto stránku a vyhraďte si aspoň tak dva dni.