Twitter nedávno sprístupnil funkciu Poll, ktorá umožní Vašim followerov dať hlas jednej z možností, ktorú im vo svojom twíte ponúknete. Túto funkciu využila aj Kim Kardashian pri rozhodovaní o názve nového albumu jej manžela Kanye Westa.
Nie je známe, či ju k tomu donútili jej imidž marketéri alebo nápad vznikol zatiaľčo sedela v teplákoch pred telkou a diskutovala s Kanyem o novom albume. Každopádne sa tento krok podaril a história Twitteru si môže hrubou čiarou poznamenať úspech jeho dotazníkovej funkcie vďaka gigantickému zásahu a angažmentu, ktorý priniesla Kim Kardashian.
Celé to začalo tým, že nový album Kanyeho Westa sa originálne mal volať So Help Me God a neskôr prišiel do úvahy názov Swish a potom zase Waves. Tento zmätok pomohol rozuzliť až Poll jeho manželky Kim Kardashian, ktorý už po pár minút od zverejnenia dostal okolo 6000 hlasov a do vedenia sa dostal názov So Help Me God.
Momentálne je prieskum ukončený, keďže Poll na Twitteri môže bežať iba od 24 hodín do 7 dní a zúčastnilo sa ho skoro 440 000 ľudí a vyhral názov albumu “So Help Me God“.
WAIT new poll. Which album title do you like best? @kanyewest
— Kim Kardashian West (@KimKardashian) February 1, 2016
Týmto článkom chceme ukázať silu referenčného marketingu a vplyv známych osobností na nákupné a rozhodovacie správanie cieľového publika. Ak Vám teda ostali ešte zvyšné peniaze v marketingovom budgete na tento rok, zoberte a všetky ich vrazte do poriadneho blogera alebo známej osobnosti. A sme si istí, že už budúci rok bude referral marketing ukrajovať podstatný kus z Vášho marketingové koláča.