Kremsa Digital




EasyCase - predaj unikátnych krytov na telefóny




V dnešnej dobe, keď je mnoho ľudí už presýtených výrobkami a reklamami na ne, sme dostali celkom novú výzvu. Koncom leta 2019 nás oslovila značka EasyCase, ktorá vyrába kryty na mobilné telefóny. Prečítali si náš blog o content marketingu a predstavili nám svoj produkt. Vyrábajú originálne kryty na mobilné telefóny, ktoré si môžete upraviť podľa seba - dať si tam fotku či nápis. V agentúre sme im pomohli zviditeľniť sa na Slovenskom trhu.

Výzva

Easycase je novinkou vo svete dizajnových krytov na smart telefóny. Vedeli sme, že tento druh produktu má svojich vážnych konkurentov. Zároveň sme však vnímali obrovský potenciál, ktorý táto značka má, hoci bola na trhu nováčikom. Nechceli sme, aby kreatívne nápady skončili na jednej úrovni s priemernými, museli sme preto zvoliť vhodnú content online stratégiu. Klient mal záujem predovšetkým o propagáciu na sociálnych sieťach ako Instagram a Facebook. Úlohou bolo zviditeľniť značku vďaka zvoleným marketingovým nástrojom a kanálom. 

O značke EasyCase

Či už máte záujem o jedinečný kryt s vlastnou fotografiou, logom firmy alebo iným grafickým prevedením, s touto značkou to môže byť naozaj easy. Vybrať si môžete zo širokej palety dizajnových návrhov alebo si jednoduchým spôsobom navrhnúť svoj vizuál. V ponuke sú najbežnejšie značky a typy smartfónov. Okrem farby a motívu sa môžete rozhodnúť aj o prevedenie - buď tvrdé púzdro alebo mäkká verzia zo silikónu. Kryty značky EasyCase sa vyrábajú v EÚ a disponujú kvalitou z vysoko odolných materiálov. Kryt odoláva nárazom a poškriabaniu. Nebráni nabíjaniu ani neobmedzuje žiadne funkcie pri používaní. Dokonalé prevedenie dopĺňa luxusná štýlová krabička. 

Riešenie

Potrebovali sme zvoliť takú online komunikačnú stratégiu, aby sme zachovali slogan a nosnú ideu EasyCase: Uchovajte vaše najkrajšie momenty v bezpečí. V tomto duchu sme zvolili aj influencer marketingovú stratégiu a nadviazali sme rôzne spolupráce na Instagrame. Rôzne osobnosti zdieľali svoje customizované kryty na svojich profiloch aj v stories. Influenceri dostali do rúk zároveň skvelý marketingový nástroj napríklad aj so svojim logom a tento vizuál mohli používať všade, kam sa pohli. Ukazovali svoj brand nenásilnou formou. Ich príspevky sme prezdieľavali na profile @easycase_custom a doplnili sme ich aj aktuálnymi, sezónnymi, či “mood” príspevkami so štýlovými fotografiami. Súbežne s instagramovou komunikáciou sme prispievali aj na Facebook fanpage. Išlo o cca 20 príspevkov mesačne. Okrem klasických postov sme klientovi nastavili aj Shoppable tags, čiže užívatelia si produkty mohli kúpiť rovno pri prezeraní príspevku a neodkladať kúpu na neskôr. Link ich zobral rovno na e-shop, kde nákup zrealizovali.

Zhrnutie

Vďaka správne zvolenej komunikačnej stratégii sme posilnili povedomie o značke a dostali ju bližšie k ľuďom. Prispeli sme k zvýšeniu predaja produktov a predstavili sme ich novým zákazníkom. Brali sme do úvahy všetky požiadavku klienta a zmestili sme sa do učeného budgetu, pričom sme naplno využili silu a potenciál sociálnych sietí.  

Ak chcete zažiariť aj vy, napíšte na vboskova@kremsa.com a my pre vás vymyslíme tú správnu content stratégiu.

 

Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia