Kremsa Digital

Ako napísať perfektný Twít

13.10.2015

Ako napísať perfektný Twít
Existuje zopár trikov ako bude Váš twít fungovať lepšie.

Ak sa stále každým jedným twítom pokúšate zistiť, čo funguje a čo nie, je to pochopiteľné – nie je to totiž také jednoduché.

Buďte osobnejší. Vaši followeri sú tiež ľudia, tak sa snažte písať tak ľudsky ako je len možné. Tiež treba brať ohľad na charakter a tón značky, ktorú reprezentujete.

Sme tu všetci spolu. Používajte slová ako vás, my alebo nás. Robí to dojem, že ste na strane Vášho publika. Cíti, že na druhej strane je osoba, ktorá sa k nim prihovára.  Ľudia Vás veľmi rýchlo prestanú sledovať, ak budú Vaše twíty príliš robotické.

Dávajte otázky. Najlepší začiatok twítu je otázka. Pamätajte na spôsob akým ich kladiete a vyvarujte sa otázkam, na ktoré sa dá odpovedať áno alebo nie.

Najlepšou a najviac osvedčenou mustrou pre twít je táto: [Vaša otázka][Uzatváracia poznámka][Link]

Príklad: Už ste niekedy skúsili jahody v banánovom smoothie? Inšpirujte sa týmito cool receptami + krátky link. Uistite sa, že máte dostatok miesta pre Váš link.

Ponúknite štatistiky, informácie, tipy a použite slovo “tu”. Čísla alebo zdieľanie zaujímavých faktov spôsobujú vždy vysoký engagement. Vaše publikum chce poznať pozadie a je hladné po informáciách.

Môžete povedať niečo ako: “Pridaním vizuálu do Vášho obsahu máte o 80% vyššiu šancu retwítu.”

Ak používate informáciu od niekoho iného, určite sa na neho odvolajte. Ukazuje Vás to ako spoľahlivý zdroj a spája s osobou, od ktorej používate informáciu.

Použite úvodzovky. Jedna vec, ktorá veľmi pomáha, je nájsť v článku taký kúsok informácie, ktorá je chytľavá na zdieľanie. Dajte ju do úvodzoviek a citujte vo vašom twíte.

Napríklad: “80 percent engagementu prichádza z vizuálov,” @dizajner povedal na konferencii #internetrulezz

Použite hashtagy na konci twítu alebo ho dajte pred kľúčové slovo. Najhoršou praktikou je dať viac ako 4 hashtagy. Robí to z Vás zúfalého twítera. Jeden alebo dva odvedú svoju prácu dokonale. Treba však poriadne poznať svoje relevantné a fungujúce hashtagy.

Príklad: Akým trikom zaujať? @socialguru hovorí, že je to všetko o vizuále (link) #socialmedia

Použite headline článku, ktorý zdieľate. Veľa ľudí to robí a funguje to. Akokoľvek chcete, aby Vaše twíty stáli mimo radu, niekedy si nepomôžete a najlepšou cestou je jednoducho zobrať nadpis a vytwítovať ho s patričnými hashtagmi.





Komentáre






Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia