Začiatkom tohto týždňa Twitter ohlásil nové rozšírenia platenej reklamy, ktoré budú prínosné pre prispievateľov, inzerentov a tzv. “video konzumentov”. Z viacerých vylepšení, ktoré priniesol, sú najžiarivejšie najmä tweety šíriteľné prostredníctvom reklamy umiestnenej v aplikáciách a zavedenie auto-play pre videá, čím chce Twitter držať krok s Facebookom.
Tweety v rámci reklamných sietí sú veľmi zaujímavý návrh pre tých, ktorí komerčne publikujú na Tweeteri a hľadajú možnosť ako zo svojich tweetov profitovať aj mimo tejto sociálnej siete. V reáli to bude vyzerať tak, že v aplikácii, ktorú práve používate sa vám zobrazí tweet a po jeho zakliknutí vám otvorí stránku, na ktorú je tento tweet cielený. Je to veľmi vynaliezavý a sofistikovaný spôsob ako ďalej rozširovať reklamný potenciál tohto sociálneho giganta. Predbežné analýzy nového reklamného nástroja ukazujú naozaj revolučné výsledky, ktoré nebude len tak ľahké niečím prekonať. Vyzerá to teda na nový “AdSense” pre sociálne reklamy.
Ďaľšou novinkou, ktorá originalitou neprichádza priamo z dielne Tweeteru, ale je inšpirovaná Facebooku, je auto-play pre videá. V priebehu najbližších mesiacov by sa mali tweetnuté videá začať samé prehrávať. Videá sa budú automaticky spúšťať po ich naskrolovaní a prehrávať po dobu šiestich sekúnd s možnosťou prehrať ich celé, keď na ne kliknete.
Tieto zmeny budú významné pre obidve strany Twitteru. Takzvané “rev-share” reklamy, ako ich Twitter nazýva, budú prelomové a obľúbené medzi konzumentami a zmena v zobrazovaní videa pomôže získať Twitteru naspäť market-share z Facebooku a Youtubu.