Bing totiž spolu v synergii s Yahoo, tvorí až 30 percent trhu s vyhľadávaním v USA. Jeho podiel naďalej rastie a PPC marketéri ho začínajú brať čím ďalej, tým viac na vedomie. Tu je zopár návodov ako využiť plný podiel v prospech nasadenej reklamy.
1. Bing CPC stojí menej
Jedným z hlavných dôvodov prečo mať reklamu na Bingu je, že reklama s kľúčovými slovami stojí oveľa menej ako na Googli. To znamená, že môžete získať oveľa lepšiu pozíciu pre konkurenčný keyword za rovnakú alebo lacnejšiu sadzbu ako na Googli. Samozrejme, každé slovo a klient sa líši, ale v priemere Bing vykazuje minimálne 50 percent lacnejšiu cenu za to isté slovo ako má Google. Môžete samozrejme namietať, že menej ľudí vidí reklamu na Bingu ako na Googli a to je samozrejme pravda. Ale vzhľadom na to, že platíte za klik, máte vyššiu šancu získania nižšej ceny za konverziu.
2. Podobnosť Google a Bing platformy
Ak vykonáte viacej testov na Bingu a Googli zistíte, že kľúčové slova, ktoré fungujú najlepšie na Googli majú podobné výsledky aj na Bing. Skutočnosť, že vyhľadávanie sa správa takmer rovnako je niečo, čo môžete plne využiť a ťažiť z toho. Preto ak chcete nastaviť kampaň na Bingu, je dobré ju najprv otestovať na Google a keď ste spokojný s výsledkami stačí ju importovať naspäť do Bingu, čo Google plne podporuje.
3. Nedávne vylepšenia Bingu
Bing nedávno urobil zmeny v možnostiach denného rozpočtovania kampane. Podobne ako na Googli si môžete určiť koľko chcete minúť každý deň. Tzv. AdCenter systém potom podľa toho určí mesačné maximum.
4. Veľká flexibilita adov na Bingu
Niektorí ľudia nemajú radi limity, ktoré Google dáva na PPC reklamy. Ponúka vám možnosť iba 25tich znakov v nadpise, zatiaľ čo Bing a Yahoo majú limit 40 znakov. A čokoľvek, čo vám dáva flexibilitu v reklame je výborná vec. Ak pridáte týchto 15 znakov a ostatní obchodníci to neurobia, pretože jednoducho preimportovali ich Google Ads a sú leniví ich editovať, získate konkurenčnú výhodu a tým pádom vyššiu výkonnosť reklamy.
5. Predaj a konverzie
Maloobchodné spoločnosti majú tendenciu získať lepšie ceny za konverziu na Bingu. Pre spoločnosti pracujúce v B2B segmente je to pomerne rovnaké ako na Googli. Každopádne je cena za klik nižšia na Bingu, čiže máte nižšie obstarávacie náklady.
Samozrejme tieto pravidlá platia najmä pre americký trh. Keďže na našom trhu je Bing a Yahoo v minorite vyhľadávačov, skoro nikto neinvestuje do ich reklamy. Možno časom príde užívateľská zmena a aj my si budeme môcť užiť výhody reklamy na Bingu. Taktiež nemôžeme toto poznanie aplikovať na všetky druhy reklám a biznisu, a len samotným testovaním zistíte, či je pre vás lepšie použiť Google alebo Bing. V prípade dobrého rozpočtu je však najlepšie využiť fúziu týchto dvoch platforiem.