Preto najlepšie fungujú ady, ktoré obsahujú obrázok s preklikom a “call to action” buttonom. Facebook pri nich uvádza až o 30 percent vyššiu mieru konverzie ako pri ostatných.
Najviac angažujúci a efektívny spôsob inzerovania na mobilných zariadeniach sú tzv. Multi-produktové ady, ktoré by sa mali objaviť začiatkom budúceho roka. To znamená, že do jedného adu viete pridať až 4 obrázky, ktoré sú v rámci ad pozerateľné slidovaním. Každý obrázok tak môžete venovať inému produktu a tým pádom zvyšujete šancu na jeho niekoľkonásobnú konverziu, keďže ku každému obrázku viete napísať text a dať samostatný link. Multi-produktové ady fungujú pre všetky formy targetingu od core audience cez custom audience až po lookalike audience.
Od spustenia tejto novej formy mobilnej reklamy nás delí ešte niekoľko mesiacov, ale Facebook už má k dispozícii nové case-studies, o ktorých vieme v rámci nášho členstva v PMD (Facebook Preferred Marketing Developer). Tie hovoria o 61 percentnom znížení ceny za konverziu na mobilnom zariadení. O 21 percent sa zvýšil post-click ROAS a o 45 percent sa znížila cena za tento post-click oproti pôvodnej. Facebook zverejnil aj “best practices” alebo rady o najlepšom použití pre túto reklamu, ktoré si môžete najlepšie vyskúšať s nami.