Obzeráte sa po najlepších spôsoboch ako publikovať váš obsah? Chcete ho viac vystaviť obdivu na sociálnych médiách? Používanie rôznych sociálnych sietí rôznymi spôsobmi vám pomôže zapojiť rozmanité publikum. V tomto článku si predstavíme zopár spôsobov ako môžete promovať váš obsah počas prvých 24 hodín od jeho vypublikovania.
Prvých 24 hodín: Publikujte Váš obsah na Facebook iba raz.
Ak chcete, aby obsah získal, čo najviac pozornosti, snažte sa ho nepostovať viac ako dva alebo tri krát počas prvého týždňa. V prvom poste skúste použiť napríklad link. V druhom zmeňte textovú kreatívu a link vymeňte za obrázok a v treťom najlepšie za video. Toto pomáha zasiahnuť rôzne typy publika a taktiež generovať údaje o tom, aké podanie Vášho obsahu oslovuje najviac.
Nezabúdajte, že každý nový post s tým istým obsahom musí vyzerať inak. Používajte vždy iné copy a obrázok. Ak robíte post s linkom, môžete editovať obrázok, nadpis a popis. Skúste experimentovať a testovať rôzne scenáre. Pre prvotné vystrelenie postu, skúste požiadať svojich kolegov alebo známych o lajk a zdieľanie. Zvýši to váš reach a dostane post pred publikum, ktoré sa ešte nezoznámilo s vašou fanpage.
Prvých 24 hodín: Publikujte Váš obsah tri alebo štyri krát. Nezabudnite sa však držať pravidiel Twitteru.
Viacnásobné vytwítovanie obsahu neznamená, že vždy musí byť rovnaké. Snažte sa twít vždy textovo obmeniť alebo ho prípadne pretwítnite od niekoho iného. Taktiež použite vždy iné hashtagy, aby ste rozšírili zásah a sledujte, ktoré fungujú najviac a podľa toho ich ďalej používajte. Podľa štatistík je životnosť twítu okolo dvoch hodín, čo znamená, že vaši followeri, ktorí si nekontrolujú twitter feed pravidelne, neuvidia vašu správu.
Pinterest a Instagram
Prvých 24 hodín: Zverejnite všetky obrázky na Pintereste a Instagrame
Keď vypublikujete blog, pokúste sa okamžite zazdieľať všetky obrázky, ktoré ste v ňom použili. Pomôže to k jeho virálnemu šíreniu. Na Slovensku je ťažko rozdeľovať cieľové publikum Pinterestu a Instagramu podľa veku. V Amerike je Pinterest používaný najmä ľuďmi v strednom veku a Instagram mladšími. U nás to však neplatí a preto sa nebojte zdieľať tento obsah kdekoľvek odhliadnuc od vekovej relevancie. Skúste taktiež použiť obrázky zo zákulisia alebo odlišné od tých, čo ste použili v článku
Google+
Prvých 24 hodín: Zazdieľajte link vášho obsahu na firemnom profile a v Google+ komunitách
Jedna z pekných vecí na Google+ je tá, že umožňuje používateľom zdieľať naozaj dlhé posty. Takto môžete zdieľať dokonca kompletný blog post na vašom firemnom profile. Postnutie obsahu do Google+ komunity záleží od jeho obsahu. Všeobecne sa to robí nie s každým blogom, ale iba s tými najlepšími.
Všetky marketingové plány pre sociálne médiá sú rozdielne a treba použiť vlastnú logiku, aby ste si tieto rady prispôsobili k vlastným potrebám. Pokus a omyl taktiež robí divy pri presadzovaní nových spôsobov promovania obsahu a zisťovaní, čo je úspešné a čo neúspešné. Najlepší spôsob je vytvoriť si vlastný 24 hodinový plán pre postovanie, k dosiahnutiu najlepšieho zásahu a zapojenia publika.