Ubehli už dva roky, odkedy Google naštartoval takzvané “+Post Ads”, ktoré mali pritiahnuť firmy na Google+ a motivovať ich k tvorbe obsahu. Štatistiky výkonnosti týchto adov sú však stále neatraktívne a Google bol prinútený pridať nové vylepšenia, aby dodal týmto inzerátom novú šťavu.
Ak nie ste oboznámení s týmto produktom, tak +Post Ads dovoľujú inzerentovi promovať jeho obsah z Google+ stránky prostredníctvom interaktívnych adov. Tie sa objavujú na partnerských stránkach po celom webe a vedú návštevnosť práve na korporátnu stránku Google+. Množstvo inzerentov nemá záujem platiť Googlu za promovanie ich produktov na tejto platforme a sú voči nej skeptickí. Práve pre nich prichádzajú nové vylepšenia tohto typu reklamy.
Novou vymoženosťou v +Post Ads (alebo Social Lightbox Ads) sú ankety alebo prieskumy. Zásah vašich prieskumov bude odteraz oveľa vyšší, keďže ich môžete zobrazovať na stránkach tretích strán, ktoré sú zaregistrované v programe Adsense a zobrazujú Google reklamu. Prieskumy vytvorené v Google+ sú vizuálne atraktívne a prinášajú jednoduchý spôsob ako získať názory na témy, ktoré sú pre vašu značku dôležité. V podstate sa jedná o rozšírenie možnosti kladenia otázok mimo samotnej siete Google+, tým že ich môžete zacieliť na vašu cieľovú skupinu cez samotný Google Display Network.
Takúto kampaň si nastavujete priamo cez Adwords a nájdete ju pod názvom “+Post ad lightbox campaing”. Cena za post-engagement funguje na rovnakej báze ako pri ostatnej inzercii a započíta sa až vtedy, keď používateľ tento lightbox otvorí.