Od roku 2016 pracujeme a vyvíjame v spolupráci s agentúrou PS:Digital marketingový nástroj Boosterberg. Dnes sa už môžeme smelo pochváliť, že tento šikovný tool je už úplne celý náš. Sme hrdými majiteľmi Boosterberg a radi by sme sme vám o ňom napísali viac. Aby ste ho aj vy mali radi tak ako my.
Boosterberg je nástroj na podporu príspevkov, ktorý výrazne šetrí marketérom čas a optimalizuje rozpočet na reklamu. Rovnako ako Facebook posty, boostujeme aj Instagram posty.
Boosterberg uľahčí prácu s plateným propagovaním príspevkov na Facebooku. Každá stránka na Facebooku s pravidelnými príspevkami sa snaží, aby sa príspevky zobrazovali čo najväčšiemu počtu relevantných užívateľov. Facebook ale zásah takýchto príspevkov dosť obmedzuje. Cieľom je, aby stránky za zobrazovanie ich príspevkov platili.
Čím má Facebook fanpage väčší počet fanúšikov, tým nižší percentuálny zásah majú jej príspevky. To znamená, že u veľkých stránok s niekoľko stotisícami fanúšikov sa zobrazí príspevok iba malému počtu fanúšikom danej stránky. Pokiaľ má stránka záujem, aby zaregistrovalo príspevok viac ľudí, musí si za to zaplatiť a príspevok podporiť platenou reklamou tzv. boosting.
Niektoré Facebook stránky produkujú aj niekoľko príspevkov denne a to znamená stále dookola vyklikávať tú istú reklamu na podporu príspevkov. Boosterberg túto reklamu vykliká za vás. Čas sú peniaze. Nemusíte strácať čas robením toho istého úkonu deň čo deň. Automatické boostovanie postov si vie stránka manažovať svoj obsah aj cez Ads Managera. Našou devízou je algoritmus, ktorý okrem autoboostovania aj automatické stopovanie. Boosterberg rozhoduje, ktorá reklama je vhodná na boost a stráži budget.
Výhody Boosterbergu
Boosterberg je nástroj, ktorý konštantne sleduje danú Facebook stránku a monitoruje príspevky na stránke. Kvôli úspešnosti postov vyhodnocujeme dáta za posledných 30 dní a generalizáciou nastavení.
Ak vyhodnotí, že daný príspevok spĺňa predvolené podmienky na boostovanie, vytvorí reklamu na daný príspevok, ukazuje ju ľuďom, ktorých má vopred zadefinovaných. Potom opäť kontroluje príspevok a reklamu zastaví hneď, ako zistí, že sa splnili podmienky na zastavenie reklamy.
Priebeh nastavenia je jednoduchý. Na stránke alebo https://boosterberg.com/ si vyberiete FREE TRIAL, vyplníte potrebné kolónky a presuniete sa do appky (treba mať prístup na existujúcu Facebook page a reklamný účet cez váš Facebook profil, ktorým sa registrujete). V appke si najprv vyklikáte cielenie reklamy, ktoré kopíruje nastavenie vo Facebook Ads Manageri. Potom zadáte podmienky na spustenie boostovania a podmienky na jeho zastavenia.
Princíp fungovania
Tým, že Boosterberg funguje ako automatický nástroj, ktorý monitoruje úspešnosť príspevkov v reálnom čase, je možné sa vyhrať s nastavením podmienok na boostovanie a nechať tak podporovať iba dobré príspevky. Ak je príspevok dobrý, ľudí viac angažuje a viac naňho reagujú. Facebook chce zobrazovať svojím užívateľom práve takéto príspevky, tým pádom vám zníži cenu za reklamu. Akonáhle zníži cenu za reklamu viete ukázať za rovnako veľa peňazí príspevok väčšej skupine užívateľov. Preto je optimálne čakať na dobrý príspevok, ktorý sa bude ľudom páčiť viac ako všetky ostatné a ten potom podporiť. Dokáže zistiť, ktorý príspevok je dobrý a tomu potom pričlení viac peňazí na podporu z tvojho rozpočtu.
Poskytujeme aj Advanced Setting, kde si klient dokáže vyklikať veľmi konkrétne podmienky boostovania, napr post type (photo, link, video), minimálny engagement (napríklad 10 interakcií), minimálny počet video views a podobne. Vieme strážiť konkrétnu cenu za preklik, cenu za engagement a celkový budget na post. Toto je pre marketerov zaujímavejšie ako len autoboostovanie na základe performance bývalých postov.
Hlavný cieľ dobrého marketéra
Jednoznačne ušetriť čas a zefektívniť podporu príspevkov platenou reklamou. To znamená podporovať reklamou iba také príspevky, ktoré sa ľuďom páčia najviac a teda vedia vytvoriť pre stránku alebo firmu väčšiu hodnotu. Chcete aj vy pracovať efektívne? Radi vám poskytneme one-on-one podporu s nastavením Boosterbergu.