Predstavte si, že sa osobne účastníte najväčšej celosvetovej aukcie a zvyšujete svoju ponuku súčasne s milónmi ľudí na ten istý produkt. Vo fyzickom svete by to bolo samozrejme nemožné. A práve toto sa deje s našimi reklamami na Facebooku. Facebook má našťastie nastavené svoje aukčné algoritmy celkom efektívne a najmä ich automatizuje, čo nám šetrí podstatne dosť času, ale veľakrát nie peniaze.
Ako teda nastavovať svoje cenové ponuky alebo tzv “bidy” aby sa maximalizovala zároveň aj návratnosť investícií? Dôležité je najprv zvážiť výšku bidu podľa typu kampane a pochopiť rozdiely medzi CPC, CPM, oCPM a CPA aby ste mohli lepšie robiť strategické rozhodnutia a zlepšovať výkonnosť kampane a byť efektívnejší pri zapojení zákazníkov.
V nasledujúcej infografike sa môžete dozvedieť ako správne bidovať na Facebooku