Google opísal najúspešnejšie reklamy roku 2015 ako tie, ktoré zdieľajú spoločné radosti a obavy s humorom, emóciami a štipkou drámy. Vianočná YouTube reklama od obchodu John Lewis je prvá v rebríčku TOP 10 najpozeranejších video adov za rok 2015 a potom ju nasleduje vianočná reklama od Sainsbury. Všeobecne tomuto rebríčku dominoval retail a automobilové značky.
Najpopulárnejšia reklama, ktorú sme videli v roku 2015 je zábavná a angažuje ľudí vďaka jej kreativite a zákazníckým postrehom a drží diváka v pozore aj napriek tomu, že je dlhšia ako dve minúty. To je jednoznačný dôkaz, že užívatelia si radi pozrú aj dlhší obsah pokiaľ je zaujímavý.
Tu je TOP 10 rebíček najpozeranejších YouTube reklám:
Značka John Lewis bola vyzdvihnutá Googlom za to, že ponúkala na konci aj link pre pokračovanie príbehu, zatiaľčo piate Tesco bolo ocenené za umožnenie divákovi pozrieť si, ako si takýto kanadský žartík vyrobiť doma.
Predpoveď na rok 2016 hovorí, že YouTube budú dominovať veľké športové eventy ako sú Olympijské hry a UEFA Euro 2016. Samozrejme opäť nebudú chýbať Vianoce.
Dúfame, že aj naše slovenské značky si dali novoročné predsavzatie, že budú tvoriť viac kvalitnejšieho video obsahu, ktorý zaujme diváka svojou emóciou a iskrou humoru a pritiahne ho k obrazovke pokojne aj na tri minúty 🙂