A naozaj vedel čo robí a vie to aj teraz. Rozhodol sa svoje logo zjednodušiť natoľko, aby ho vedelo rozpoznať aj malé dieťa a aby ho mal rád aj ten najprísnejší dizajnér. Pripojil sa tak k movementu jeho veľkých bratov ako je Google alebo Facebook, ktorý nedávno tiež redizajnovali svoje logo. Navyše ako inšpiráciu a predlohu si zobral veľmi uchopiteľnú ikonu a tou je samozrejme jeho pôvodný fotoaparát.
Odteraz sa Vám každé vyobrazenie fotoaparátu bude spájať s touto sociálnou sieťou, čo je dosť podarený zámer. Tak ako si J&T privlastnilo geografické názvy a z Vašich úst už nevychádzajú pomenovania pre pohoria a miesta Slovenska, ale značky tejto spoločnosti, tak aj pri používaní obrázku fotoaparátu budete vždy myslieť na Instagram.
Tentokrát sa Instagram vo svojom logu zameral na farebnosť, čistosť a oblosť dizajnu. Jemný redizajn dostala aj jeho aplikácia. Redizajn však nemení spôsob akým 400 miliónov ľudí využíva túto sieť. Mení iba to ako vyzerá a musíme skonštatovať, že to bol naozaj vizuálny krok vpred.
Čo zamýšľa Facebook s robotmi?
Facebook chystá do svojho messengeru implementovať takzvaných chatbotov, ktorí budú slúžiť na automatické odpovedanie ľuďom alebo sa budú správať tak natívne, že pri riešení Vášho problému napríklad s customer centrom eshopu ani nezistíte, že sa rozprávate s robotom.
Napríklad takí obchodníci, ktorí využívajú Shopify, veľmi ocenia túto pomoc. V súčasnosti už funguje niekoľko komunikačných appiek, napríklad taký Kik, ktorý má v sebe zakompnovaných chatbotov a prevádzky ako sú kaviarne alebo reštaurácie ich využívajú na to, aby sa ihneď spojili so zákazníkom potom, čo prekročí prah ich dverí.
Takže sa pripravte, chatboty na Facebook určite prichádzajú.