Prečo váš eshop nepredáva? Toto sú najčastejšie chyby
Dlhých 15 rokov sa intenzívne venujeme web developmentu a online marketingu. Nechceme mudrovať, ale musíme. Vieme poradiť, pretože sme skúsenosti roky zbierali a stále zbierame práve programovaním, navrhovaním, vychytávaním detailov, odstraňovaním bugov, ako aj fixovaním problémov, ktoré naši klienti mali.
Navrhujeme a hneď aj vylepšujeme pre klientov e-commerce riešenia a vieme, s čím sa najčastejšie trápia na svojich e-shopoch.
Tu je zoznam roadblock-ov.
- Nulový alebo minimány marketing
- Zlé mobilné zobrazenie alebo vôbec žiadna mobilná verzia eshopu
- Nekvalitný tovar v ponuke a problém s tovarom (kvalita vs kvantita)
- Neochota platiť kartou, ale chýbajúca možnosť iného spôsobu platby
- Doprava – buď sa tovar niekam nedoručuje, doprava je drahá alebo tovar nie je na dobierku
- Príliš veľa možností na výber a široká ponuka
- Nutná registrácia, alebo ak nie, tak nutnosť tento krok preskočiť a strata času
- Neznalosť fázy procesu, kedy sa klient odpojí pri procese nákupu
- Neprimerane dlhý termín dodania, ktorý odradí
- Extrémne pomalé načítavanie webovej stránky
- Produkty sú podobné ako inde, ale v tomto eshope sú drahšie, neprávne nastavená cenotvorba
- Chýbajúca CTA – call to action – čo by mal zákazník na konci spraviť
- Príliš veľa zbytočných krokov
- Slabé popisy produktov a žiadne recencie
Trendy v e-commerce sfére sa stále hýbu. Venujeme sa im aj v našom blogu.
Ak chcete vedieť, ako tieto problémy vyriešiť, napíšte priamo Adamovi, CEO našej agentúry na email apardel@kremsa.com a on sa už postará o to, aby váš eshop konečne predával!