Kremsa Digital

Prieskum marketingových aktivít v automotive segmente 2023

Automobilový priemysel sa neustále vyvíja, pričom nové trendy, technológie a preferencie spotrebiteľov pretvárajú krajinu. Za účelom navrhovania tých najefektívnejších riešení je pre nás ako marketingových profesionálov v tomto dynamickom sektore dôležité pochopiť efektivitu rôznych marketingových aktivít.

kategórie článkov:

10.04.2024

Lead Marketing

Tak si to predstavte: Chystáte sa zaboriť vidličku do kopy svojich milovaných špagiet, keď tu zrazu… zazvoní telefón. „Môžem…

celý článok

03.04.2024

9 tipov, ako na efektívnu bannerovú reklamu v automotive segmente

Investície do internetovej reklamy na Slovensku za rok 2023 boli v sume 205 miliónov eur. Z toho viac…

celý článok

22.03.2024

27 štatistík, ktoré by mal každý automotive marketér v 2024 vedieť

Rozmýšľate nad kúpou auta. Kde začnete? Nuž, ak poviete, že „na Googli“, vôbec sa nebudeme čudovať! Patríte k drvivej…

celý článok

15.03.2024

Google Consent Mode V2: Význam, dôsledky, implementácia

V dnešnom digitálnom prostredí sú obavy o súkromie čoraz výraznejšie. S obrovským množstvom osobných údajov, ktoré zhromažďujú a využívajú…

celý článok

12.03.2024

Veľká noc: Viac ako sviatok

Veľká noc je sviatok, ktorý so sebou nesie hojnosť aj silnú symboliku. Je to čas, keď ľudia oslavujú prebudenie…

celý článok

04.03.2024

4 tipy, ako si udržať zákazníkov v automotive segmente

Získavanie nových zákazníkov je pre akýkoľvek biznis kľúčové. Mnoho firiem vynaloží nemalé prostriedky na ich akvizíciu, no často zabúda…

celý článok

07.02.2024

Výzvy v automotive marketingu a ako ich prekonať

S nástupom online nákupov sa zmenilo aj nákupné správanie spotrebiteľov a ich očakávania od spoločností. Všetko chcú vybaviť rýchlo,…

celý článok







Kontaktujte nás







captcha







Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia