Automobilový priemysel sa neustále vyvíja, pričom nové trendy, technológie a preferencie spotrebiteľov pretvárajú krajinu. Za účelom navrhovania tých najefektívnejších riešení je pre nás ako marketingových profesionálov v tomto dynamickom sektore dôležité pochopiť efektivitu rôznych marketingových aktivít.
Content (obsahový) a performance (výkonnostný) marketing využívajú odlišné prístupy, ako sa dopracovať k rovnakému výsledku. Každý z nich má svoje pre a proti,…
846 500 – presne o toľko potenciálnych slovenských zákazníkov prichádzate, ak ignorujete Pinterest. Napriek tomuto vysokému číslu ho však využíva…
Web je dnes už neoddeliteľnou súčasťou každého predajcu automobilov. Návštevníci naň môžu prichádzať z rôznych marketingových kanálov, no často…
Koľkokrát ste za posledný mesiac počuli o ChatGPT, Dall-e alebo Midjourney? Predpokladám, že veľa. AI sa stalo neoddeliteľnou súčasťou…
Bolo by naivné myslieť si, že zákazník si vyberá produkty alebo služby len na základe racionálnych rozhodnutí. Na jeho…
Všade počujete o mediálnej platforme TikTok a nových TikTok trendoch, no cítite sa v tom celom ošiali trochu stratení?…
Azda každému, kto pôsobí v automotive segmente, je už v súčasnosti jasné, že bez webovej stránky sa tento biznis…
Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia