Automobilový priemysel sa neustále vyvíja, pričom nové trendy, technológie a preferencie spotrebiteľov pretvárajú krajinu. Za účelom navrhovania tých najefektívnejších riešení je pre nás ako marketingových profesionálov v tomto dynamickom sektore dôležité pochopiť efektivitu rôznych marketingových aktivít.
Vytvorenie a správa firemného profilu Google je oproti ostatným marketingovým aktivitám časovo nenáročná položka v marketingovej komunikácii firmy, no…
Video kraľuje tvorbe obsahu už niekoľko rokov. Potenciálni zákazníci ho konzumujú oveľa ľahšie ako text. Videoobsah a reklamy…
Pinterest má na Slovensku 846 500 používateľov a oproti iným sociálnym sieťam viacero výhod, o ktorých sme vám už písali. V tomto článku…
Robiť efektívny marketing v automotive segmente je často náročnejšie ako v iných odvetviach zaoberajúcich sa bežným tovarom. Veď predsa…
Content (obsahový) a performance (výkonnostný) marketing využívajú odlišné prístupy, ako sa dopracovať k rovnakému výsledku. Každý z nich má svoje pre a proti,…
846 500 – presne o toľko potenciálnych slovenských zákazníkov prichádzate, ak ignorujete Pinterest. Napriek tomuto vysokému číslu ho však využíva…
Web je dnes už neoddeliteľnou súčasťou každého predajcu automobilov. Návštevníci naň môžu prichádzať z rôznych marketingových kanálov, no často…
Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia