Automobilový priemysel sa neustále vyvíja, pričom nové trendy, technológie a preferencie spotrebiteľov pretvárajú krajinu. Za účelom navrhovania tých najefektívnejších riešení je pre nás ako marketingových profesionálov v tomto dynamickom sektore dôležité pochopiť efektivitu rôznych marketingových aktivít.
Potom čo LinkedIn zaplatil 13 miliónovú pokutu za spam, mení stratégiu notifikácií a newsletterov.
YouTube je v súčasnosti v podstate druhá telka, pre niektorých možno aj jediná.
Facebook pomáha ľuďom robiť dobro po celom svete.
Google začiatkom októbra predstavil nový nástroj na cielenie svojich reklám, ktorý veľavravne nazval Customer Match.
360 stupňové video na Facebooku alebo Youtube produkuje ešte lepší reach a engagement ako obyčajné video.
Za pokles organického dosahu príspevku sa nehnevajte na Facebook, ale vylepšujte.
82% užívateľov pozerá video na Twitteri. Ukážeme vám, ako to využiť.
Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia