Kremsa Digital

Prieskum marketingových aktivít v automotive segmente 2024

Automobilový priemysel sa neustále vyvíja, pričom nové trendy, technológie a preferencie spotrebiteľov pretvárajú krajinu. Za účelom navrhovania tých najefektívnejších riešení je pre nás ako marketingových profesionálov v tomto dynamickom sektore dôležité pochopiť efektivitu rôznych marketingových aktivít.

kategórie článkov:

24.11.2015

LinkedIn pracuje na posielaní efektívnejších emailov

Potom čo LinkedIn zaplatil 13 miliónovú pokutu za spam, mení stratégiu notifikácií a newsletterov.

celý článok

24.11.2015

Za 10 dolárov Vám YouTube pustí videá bez reklamy

YouTube je v súčasnosti v podstate druhá telka, pre niektorých možno aj jediná.

celý článok

23.11.2015

Facebook začal konať v mene dobra

Facebook pomáha ľuďom robiť dobro po celom svete.

celý článok

13.11.2015

Google Customer Match pre cielenie reklamy na najlepších zákazníkov

Google začiatkom októbra predstavil nový nástroj na cielenie svojich reklám, ktorý veľavravne nazval Customer Match.

celý článok

10.11.2015

Ako využiť 360 stupňové video v marketingu?

360 stupňové video na Facebooku alebo Youtube produkuje ešte lepší reach a engagement ako obyčajné video.

celý článok

10.11.2015

Chcete zlepšiť svoj reach na Facebooku?

Za pokles organického dosahu príspevku sa nehnevajte na Facebook, ale vylepšujte.

celý článok

09.11.2015

Čo robíte zle s videom na Twitteri?

82% užívateľov pozerá video na Twitteri. Ukážeme vám, ako to využiť.

celý článok







Kontaktujte nás







captcha







Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia