Automobilový priemysel sa neustále vyvíja, pričom nové trendy, technológie a preferencie spotrebiteľov pretvárajú krajinu. Za účelom navrhovania tých najefektívnejších riešení je pre nás ako marketingových profesionálov v tomto dynamickom sektore dôležité pochopiť efektivitu rôznych marketingových aktivít.
Dáta od spoločnosti Bitly ukazujú, že Facebook narástol o 30% v mobilnom smerovaní návštevnosti (referral traffic) v poslednom kvartáli 2014.
Za menej ako päť rokov narástol Instagram z internetového dojčaťa na dospelú mediálnu hviezdu sociálnych sietí. Nové údaje z Pew Research Center ukazujú, že Instagram prekonal v popularite už...
V dohľadnej dobe sa začnú objavovať sponzorované notifikácie, ktorým sa už nebudete vedieť vyhnúť, tak ako je to pri SMS marketingu. Treba sa na ne pripraviť, tak ako zo...
V porovnaní vychádza ako jednoznačný víťaz Facebook, čo dokazujú aj doterajšie všeobecné štatistiky pozerania videa na internete.
Priemerný používateľ strávi okolo 20 minút pri jednej návšteve Facebooku, máme veľkú šancu, aby si našiel čas aj na našu súťaž.
Marketéri, ktorí doteraz vkladali snahu a nádeje do tvorby obsahu na Google+, môžu odteraz použiť nové taktiky v ich reklamnom arzenáli.
Pri písaní akéhokoľvek mailu je jeho predmet najlepšia návnada na chytenie čitateľovej pozornosti. Taktiež môže byť častým nástrojom nepochopenia a nedorozumenia.
Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia