Automobilový priemysel sa neustále vyvíja, pričom nové trendy, technológie a preferencie spotrebiteľov pretvárajú krajinu. Za účelom navrhovania tých najefektívnejších riešení je pre nás ako marketingových profesionálov v tomto dynamickom sektore dôležité pochopiť efektivitu rôznych marketingových aktivít.
Posledný rok začal Pinterest rásť tempom Twitteru a Facebooku príznačným ich nástupníckych časov a v súčasnosti jeho registrovaní užívatelia prekročili číslo Twitteru.
Možno to budete nakoniec vy, kto bude každý deň udávať trendy v online marketingu a ostatní sa nebudú stíhať prispôsobovať vám.
YouTube automaticky rozpozná, či sa jedná o hudbu pod autorskými právami.
Aj keď to na Slovensku nevidíme, Facebook stále bojuje s Twitterom v takzvanom boji "real-time" verejnej konverzácie. A práve tento týždeň zavelil opäť do útoku so svojím modulom "Trending", ktorý...
Ak vám nie je jasné aký je rozdiel medzi "viewable" a "served", tak "viewable" inzerát vám musí byť viditeľný aspoň na 50 percent po dobu 1 sekundy a k...
Vo výskumoch Google sa však ukázalo, že dnešná umelá inteligencia vie vyriešiť tieto úlohy s presnosťou na 99,8%. Je to až ohromujúce ako boli doteraz tieto dokazovacie polia zbytočné....
KREMSA vyvinula dotazníkovú aplikáciu ePoll, ktorá má do dnešného dňa 15 miliónov registrovaných užívateľov a viac ako 250 tisíc hlasov a 500 tisíc návštev za mesiac.
Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia