V blogu sa dozviete viac o našich produktoch a službách
a bližšie spoznáte ľudí, ktorí u nás pracujú.
Presvedčte sa sami, čím sa od ostatných agentúr odlišujeme.
7 spôsobov ako použiť psychologické techniky pre všimnutie si Vašej reklamy na Facebooku.
Je dokázané, že čím atraktívnejšia webstránka alebo logo je, tým väčší impakt má na predaj.
V utorok Mark Zuckerberg ohlásil príchod "Nepáči sa mi to" (Dislike).
Určite ste už počuli o Facebook Graph Search, ale stopercentne ste ho ešte nepoužili. FGS je výborným nástrojom pre zistenie, čo funguje pre ostatné značky na Facebooku.
Ak sa chcete vyhnúť zlyhaniu vašej online kampane, odporúčame prečítať si tento článok.
Pamätajte, načasovanie je všetko. Email má najväčší potenciál v prvých hodinách od odoslania a jeho obsah sa stáva zastaraným už po 24 hodinách. Hoci pre každého jedného odosielateľa sa...
Došlo k tragickému prepadu sledovanosti televízie u mladých ľudí vo veku od 20 - 35 rokov o 35% za posledné tri roky. Každá značka by mala byť na pozore.
Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia