Jack Daniel’s Fire súťaž
Kreatíva / dizajn / development
Spoločnosť KOFT, s. r. o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 1991 ako distribútor prémiových značiek alkoholu, ktorým taktiež poskytuje marketingovú podporu. Spoločnosť patrí medzi stabilných a spoľahlivých partnerov zastúpeným značkám ako Finlandia, Jack Daniel´s, Moët, Hennessy, Bacardi, Martini, Macallan, Highland Park a The Famous Grouse.
Výzva
Spoločnosti KOFT sa už niekoľko rokov nadšene staráme o online komunikáciu značky Jack Daniel’s. Výzvou bol príchod relatívne nového produktu Jack Daniel’s FIRE v roku 2015, pričom klient primárne potreboval podporiť znalosť značky súbežne so získaním aktuálnych informácií o jeho spotrebiteľoch a potenciálnych spotrebiteľoch vo štvrtom kvartáli 2017. Jack Daniel’s Fire má ešte pomerne slabo vytvorenú základňu stálych konzumentov a bolo potrebné prísť so šikovným nápadom ako zasiahnuť práve túto menšiu skupinu ľudí, a pritom zvýšiť povedomie o produkte a podporiť jeho predaj.
hráčov 25%
konverzia
Riešenie
Ako najvhodnejšie riešenie, pre dosiahnutie zadaných cieľov, sme zvolili vytvorenie súťažnej online aplikácie a následne podporu návštevnosti aplikácie formou cielenej online reklamy.
Každý užívateľ mal možnosť v aplikácií zbierať body za vykonané úlohy. Čím viac úloh splnil, tým viac bodov získal a mal vyššiu šancu na výhru. Dve, z celkovo štyroch súťažných úloh, boli zamerané na získavanie informácií o konzumentoch Jack Daniel’s Fire a zvyšné dve úlohy boli zamerané na edukáciu, propagáciu a zvýšenie informovanosti užívateľa o produkte. Jack Daniel’s FIRE má totiž presne odporúčaný spôsob podávania a pokiaľ nie je dodržaný môže to mať vplyv na výsledný zážitok, resp. skúsenosť konzumenta.
Finálny
stav
Kampaň trvala necelý mesiac a do súťaže sa nám zapojilo celkovo viac ako 2 500 hráčov čo bola viac ako 25%-tná konverzia. Demografické a spotrebiteľské informácie nám zanechalo viac ako 2 000 užívateľov. Úlohu na zvýšenie povedomia o značke dokončilo tiež viac ako 2 000 užívateľov.
Celkovú kampaň sme zhodnotili ako veľmi úspešnú nielen my, ale aj sám klient, nakoľko získané výsledky určite poslúžia na lepšie porozumenie správania sa zákazníkov a v budúcnosti napomôžu lepším výsledkom predajných a reklamných aktivít.