Automobilový priemysel sa neustále vyvíja, pričom nové trendy, technológie a preferencie spotrebiteľov pretvárajú krajinu. Za účelom navrhovania tých najefektívnejších riešení je pre nás ako marketingových profesionálov v tomto dynamickom sektore dôležité pochopiť efektivitu rôznych marketingových aktivít.
V digitálnom veku sa tvorba obsahu stala dostupnejšou viac ako kedykoľvek predtým. Vďaka množstvu dostupných platforiem majú tvorcovia slobodu…
Je to relatívne. 🙂 Záleží, ku…
Pravidlo troch sekúnd. Poznáte? Výskumy ukazujú, že vašim divákom trvá len tri sekundy, kým sa rozhodnú, či budú…
Pri vytváraní efektívnej marketingovej stratégie je kľúčové dôkladne poznať cieľovú skupinu. Hoci to môže znieť ako vágna poučka z…
Rok po spustení nového dizajnu Google Ads mali používatelia možnosť používať buď starý alebo nový dizajn rozhrania Google Ads….
Leto, slnko, relax, days off, dovolenky…a sociálne siete! Lebo algoritmus je neúprosný, a aj keď si vaše publikum môže…
Už od samotného vzniku automotive reklamy hrali významnú úlohu práve médiá. Išlo najmä o tlačoviny a inzerciu v novinách,…
Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia