Kremsa Digital

Prieskum marketingových aktivít v automotive segmente 2023

Automobilový priemysel sa neustále vyvíja, pričom nové trendy, technológie a preferencie spotrebiteľov pretvárajú krajinu. Za účelom navrhovania tých najefektívnejších riešení je pre nás ako marketingových profesionálov v tomto dynamickom sektore dôležité pochopiť efektivitu rôznych marketingových aktivít.

kategórie článkov:

27.08.2024

Blog vs. podcast: Ktorý formát si zvoliť?

V digitálnom veku sa tvorba obsahu stala dostupnejšou viac ako kedykoľvek predtým. Vďaka množstvu dostupných platforiem majú tvorcovia slobodu…

celý článok

06.08.2024

Ako na atraktívny vizuálny obsah pre sociálne médiá: Tipy a trendy

Pravidlo troch sekúnd. Poznáte? Výskumy ukazujú, že vašim divákom trvá len tri sekundy, kým sa rozhodnú, či budú…

celý článok

31.07.2024

Automotive marketing pre generáciu Z: Ako sa s nimi spojiť a prečo ich osloviť?

Pri vytváraní efektívnej marketingovej stratégie je kľúčové dôkladne poznať cieľovú skupinu. Hoci to môže znieť ako vágna poučka z…

celý článok

16.07.2024

Google oznámil definitívny koniec starého Google Ads dizajnu a stanovil deadline na 30. august 2024

Rok po spustení nového dizajnu Google Ads mali používatelia možnosť používať buď starý alebo nový dizajn rozhrania Google Ads….

celý článok

10.07.2024

Ako zostať aktívny na sociálnych sieťach počas leta: Tipy a stratégie

Leto, slnko, relax, days off, dovolenky…a sociálne siete! Lebo algoritmus je neúprosný, a aj keď si vaše publikum môže…

celý článok

02.07.2024

PR vs. natívny obsah v automotive: Ako na to?

Už od samotného vzniku automotive reklamy hrali významnú úlohu práve médiá. Išlo najmä o tlačoviny a inzerciu v novinách,…

celý článok







Kontaktujte nás







captcha







Kremsa Digital s.r.o.
Námestie hraničiarov 37
851 03 Bratislava
Slovakia